בדרך לסורנטו רוכשים eSIM

כמה זה כיף לצאת לחופשה. ואם הפעם סורנטו היא הכיוון שלכם לחופשה, אנו בטוחים שתהיה לכם חופשה נפלאה. זכרו בדרך לרכוש חבילת גלישה לחו“ל, תוכלו לעשות זאת בשדה התעופה. אם הטלפון שלכם תומך ב eSIM (וסביר להניח שכן), תוכלו בקלות לרכוש חבילת גלישה לאיטליה, לפי כמות הנתונים והזמן הדרוש עבורכם. זה הפתרון הזול ביותר והנוח ביותר.

חבילת הגלישה היא לא מותרות, היא דבר חשוב ופרקטי מאוד גם כאשר אתם מטיילים. אם זה לשנות משהו בכרטיס הטיסה, או לבדוק את שעות הפתיחה של המוזאון, אתם תמיד עושים זאת בעזרת האינטרנט. וללא eSIM כל שימוש באינטרנט הסלולרי צפוי לעלות לכם הון.

הכירו את סורנטו

אז סורנטו היא אחת מעיירות החוף האיטלקיות. היא מאפשרת לכם לפגוש את התרבות העשירה של איטליה, אך גם ליהנות מהרוגע והיופי של קו החוף. יש כאן אטרקציות רבות, גם לאלו שמחפשים פעילויות. זו יכולה להיות חופשה מעולה למשפחות, זוגות, צעירים ועוד.

תקופת הקיץ היא התקופה האידאלית לבקר בסורנטו, ועיקר התיירים מגיעים לכאן החל מחודש יוני ועד חודש ספטמבר. בתקופה זו ניתן ליהנות ממזג אוויר קיצי מעולה. אך כמובן החיסרון הוא שזו התקופה הכי עמוסה בתיירים. אם תרצו תקופות פחות עמוסות, תוכלו לעשות זאת בסתיו או באביב.

אם הגעתם לסורנטו, אל תוותרו על ביקור במרכז העתיק של העיר. תמצאו שם הרבה דברים מעניינים, וסדנאות אומנים מסורתיות.

כדאי גם להכיר את פיאצה טאסו, המרחצאות של המלכה ג‘ובאנה, עמק הטחנות, תאטרון טאסה ועוד מקומות מעניינים.

סורנטו והסביבה

סורנטו היא מקום מעניין, אבל יש עוד הרבה דברים לעשות בסביבתה, כאשר האטרקציה הפופולריות ביותר היא טיולי לאי קאפרי. ניתן בקלות לקחת מעבורת ולהגיע לביקור בקאפרי, יעד מעניין בפני עצמו. תוכלו לעשות טיול יום, ותוכלו גם להישאר ללון בקאפרי. והאטרקציה המפורסמת ביותר של קאפרי היא השייט למערה הכחולה. אך כמובן העיר העתיקה של קאפרי ובתי הקפה שבו לעולם לא מאכזבים.

וכמו תמיד באיטליה, אוהבי האוכל ייהנו כאן מאוד. יש כאן שפע של מסעדות. חלקן מגישות את המטבח האיטלקי המסורתי, אחרות מערבות טרנדים חדשים יותר. כאן גם מוגש המשקה המקומי לימונצ‘לו שכדאי מאוד לנסות.

לסיכום, אתם הולכים להיהנות בסורנטו. ולא תצטרכו להתאמץ כי בכל כיוון שלא תסתכלו יהיה משהו מעניין. זכרו רק להטעין כרטיס סיים ווירטואלי. כך תוכלו לשמור על קשר עם המשפחה והחברים, להשתמש באפליקציות ניווט ולהתחבר לאינטרנט ללא שום מגבלה.

כרטיסי eSIM מאפשרים לכם להיות מחבילת גלישה בחו“ל, כאשר אתם יודעים בדיוק כמה אתם משלמים. אתם רוכשים חבילה ומשלמים עליה מראש, ואף פעם לא יהיו חיובים בסוף שיפתיעו אתכם. זה גם חוסך לכם את הצורך בהחלפות כרטיסי סים כפי שהיינו עושים פעם.

לא טסים בלי eSIM