האטרקציות האייקוניות של סינגפור

סינגפור היא מדינה מאוד מעניינת. חלקנו מגיעים אליה למטרות עסקים, אחרים למטרות תיירות. אך מה שבטוח הוא שאף אחד לא יכול להישאר אדיש למדינה זו. יש כאן נופים מרהיבים, תרבות מרתקת, אתרי טבע וכמובן גם אוכל אסייאתי מעניין.

אם אתם לקראת ביקור בסינגפור, יש שני דברים שעליכם לעשות. הדבר הראשון הוא לשמור את הרשימה הזו, שלא תפספסו אף אחד מהאתרים. והדבר השני הוא לדאוג לחבילת גלישה לסינגפור, כאשר סים ווירטואלי (eSIM) הוא הפתרון המשתלם והטוב ביותר.

האטרקציות שאסור לפספס

  1. מרינה בי סנדס – זהו מתחם נופש ובניין המשמש למטרות מסחר ופנאי. זהו בניין מרשים מאוד, ולמעשה זהו גם הבניין היקר ביותר בעולם. הקרקע והבנייה עלו יחדיו 5 מיליארד דולר. והתוצאה היא בניין מרהיב שהפך לאחד מסמליה של סינגפור. ניתן להתרשם מרחוק, אך כדאי גם לבקר בו.
    מידי שנה מבקרים בו כ 6 מיליון איש והם נהנים מהארכיטקטורה הייחודית, קומת התצפית הפנורמית, מוזאון מדע ועוד אטרקציות הנמצאות כאן.
  2. הגנים של סינגפור – זהו פארק ענק הנמצא במרכז סינגפור, ממש על קו המים. הפארק נבנה מתוך מחשבה להפוך את סינגפור לעיר הנמצאת בתוך פארק, ולא עיר שיש בתוכה פארק. ונראה שהם הצליחו לעשות זאת מצוין. המקום ידוע בזכות עצי הענק העשויים מתכת ועליהם צמחייה טבעית, אך תוכלו למצוא כאן גם את החממה הכי גדולה בעולם ואת המפל הגדול ביותר שנמצא בתוך מבנה סגור. זוהי באמת פינת טבע אורבנית ייחודית שאסור לוותר עליה. ואל תשכחו חבילת eSIM בשביל לשלוח תמונות לכל החברים.
  3. הגלגל הענק – סינגפור פלייר – הגלגל הענק של סינגפור הוא אחד הדרכים היצירתיות ביותר להשקיף על נופי העיר. הוא מתנשא לגובה של 165 מטרים, וכאשר נפתח בשנת 2008 הוא היה הגדול ביותר בעולם. הוא החזיק בשיא זה במשך 6 שנים, עד שבלאס וגאס נבנה אחד גדול ממנו. בימים טובים ניתן לראות ממנו גם את מלזיה ואינדונזיה. בלילה הוא מואר באורות צבעוניים.
  4. הגנים הבוטניים של סינגפור – הגנים הבוטניים של סינגפור נפתחו לפני למעלה מ 160 שנה, והם נחשבים לאתר מורשת עולמי של UNESCO. הם ידועים בזכות גינת הסחלבים המרשימה, בה תוכלו למצוא למעלה מ 1000 מיני סחלבים. אך ישנן גינות עם נושאים שונים וכל אחד שונה ומיוחדת. מומלץ מאוד לקחת סיור מאורגן.
  5. האי סנטוסה – זהו אי נופש הנמצא על מול רצועת החוף של סינגפור, ואחד מאתרי החובה עבור התיירים המבקרים כאן. בתקפות אחרות זה היה בסיס צבאי בריטי, ואף מחנה שבויים יפני. לשמחתנו היום הוא משמש לדברים יותר חיוביים. מלבד חוף ים יש כאן אטרקציות רבות הכוללות את מוזאון מאדאם טוסו, אולפני יוניברסל, בתי קזינו, מגרשי גולף ועוד שפע של אטרקציות ואירועים.
לא טסים בלי eSIM