לטייל בגואה בסטייל

השם גואה מיד גורם לנו לדמיין טיולי תרמילאים להודו, ומסיבות סמים על החופים. אך האמת שמאז שנות התשעים ועד היום גואה שינתה את פניה. תיירות הסמים והמסיבות עדיין נמצאת שם, אך ככל הנראה קצת יותר מתחת לראדר. ומנגד, גואה הפכה להיות יעד משפחות וטיולים רומנטיים. צמחו בה בתי מלון מפוארים, כמו הייאט, הילטון וכל השמות המוכרים. ואפשר לטייל בהודו מבלי ”להתכלב“. אפילו בתי קזינו תוכלו למצוא בכמה ממלונות היוקרה.

והיום גם קל יותר להגיע לגואה. ישנן טיסות ישירות מישראל, ובזכות הסכמי אברהם גם זמני הטיסות התקצרו. כך שגואה ממש מעבר לפינה. ולא לשכוח, חבילות גלישה לחו“ל ESIM בשביל שתוכלו להיות מחוברים כל הזמן ולשלוח לנו תמונות שלכם מתפנקים עם מנגו לאסי על החוף.

הולידי אין גואה

הולידי אין הוא אחד המלונות המוכרים והפופולריים ביותר בגואה. הוא נמצא בדרום גואה ומשקיף על הים הערבי, ויש בו הרבה מהאווירה המזרח תיכונית. המלון מציע חדרים מרווחים, עם מרפסות המשקיפות אל הים הערבי, ואל הגינות המטופחות של בית המלון.

זוגות רבים מגיעים אל המלון הזה על מנת להתחתן בו, יש בו אולם אירועים מפואר. בבית המלון תוכלו גם למצוא את מיטב המטעמים של המטבח ההודי, המנהלים דואט עם טעמי המערב. המטבח פתוח 24 שעות ביממה ותמיד תוכלו להזמין משהו טעים.

יש כאן את כל מה שאתם יכולים לצפון מהולידיי אין, כמו למשל חדרי משחק לילדים, חוף פרטי, חדר כושר וכל הפינוקים הרגילים. ברחבי המלון תוכלו למצוא אינטרנט חינם, אך אל תוותרו על חבילת גלישה לחו“ל, על מנת שתוכלו גם לטייל באטרקציות סמוכות ותמיד להיות מחוברים.

רדיסון ריזורט

את רשת מלונות רדיסון כולנו מכירים, וגם בהודו היא שומרת על הסטנדרטים הגבוהים. מלון זה נמצא בחלקה הצפוני של גואה. יש כאן 95 חדרי אירוח יוקרתיים, ושירות חדרים 24 שעות ביממה. אם בא לכם עוד קצת פאלק פאניר באמצע הלילה, תמיד יש היכן להזמין. אך אל דאגה, גם אוכל מערבי תוכלו למצוא כאן. החוף נמצא במרחק 800 מטר מהמלון, ויש כאן גם ברכה, מכון כושר ומועדון ספא מפנק.

תוכלו להתחיל את הבוקר בבופה המפנק, ואחר כך לבלות במלון או לצאת לטיולים בסביבה.

אטרקציות בגואה

האטרקציה האמתית של גואה היא השלווה שנמצאת בחופי הים ובכל מקום. קשה שלא להירגע ולשכוח מהכול כאשר אתם מבלים על חופים לבנים ולצידם עצי קוקוס. אך כמובן יש כאן שווקים מעניינים, כמו השוק באנג׳ונה שהוא בבחינת חובה. ויש מקדשים ואפילו אתרי טבע. אפשר לטייל באופן עצמאי, ואפשר גם לצאת לטיולים מאורגנים. אם מעולם לא הייתם בהודו, נספר לכם שזו מדינה מלאה בצבעים ומראות מעניינים. הקפידו שתמיד תהיה אתכם מצלמה.

לא טסים בלי eSIM