הבחירה של הישראלים הקיץ – איי יוון וכרטיסי ESIM

כל קיץ מביא איתו את הטרנדים שלו, בעיקר כאשר אנו מדברים על חופשות לחו“ל. ונראה כי הקיץ איי יוון הם הטרנד הפופולרי ביותר. למען האמת איי יוון תמיד היו יעד אטרקטיבי, אך נראה כי השנה משווקות בארץ חבילות נופש רבות לאינספור יעדים חדשים ביוון, שבעבר לא נהרו אליהם הישראלים. וכל זאת על מנת לענות על הביקוש ההולך וגובר

והטרנד השני, הוא הטרנד של שימוש בכרטיסי ESIM כאשר יוצאים לחו“ל. השנה נמאס לישראלים להיות פראיירים או להתעסק עם החלפת כרטיסי SIM. השנה כבר כולם למדו כי כרטיסי SIM וירטואלים הם הפתרון המתבקש.

היעדים החמים של הקיץ

איי יוון כמו קוס, רודוס וקורפו תמיד היו יעדים אטרקטיביים עבור המטיילים הישראלים. אך מסקירה של חבילות הנופש המשווקות השנה, אנו רואים כי יש חבילות נופש ודילים רבים גם לאיים אחרים, חלקם מוכרים וחלקם קצת פחות. בין היעדים המעניינים אנו רואים כי ישראלים רבים טסים השנה למיטילנה, לרוס, למנוס, פירגוס, פטרס, קלימנוס, קסטוריה ועוד שמות יוונים רבים שמתגלגלים על הלשון ועושים חשק להרטיב אותה בכוס אוזו צוננת.

אומרים שלכל אי יווני יש את האופי הייחודי שלו. זה יכול לבוא לידי ביטוי בגאוגרפיה הייחודית של האי, באופי האנשים שבו, האטרקציות וסוגי החופים. אך מה שבטוח שבכולם תיהנו.

ומה צפוי לכם במהלך החופשה ביוון? קודם כל יש את בתי המלון. חלקכם יבלו במלונות הכל כלול, ושם כידוע יש שפע של ארוחות ופעילויות עבור המשפחות המבקרות בהן. אחרים ירצו להכיר יותר את מה שיש באי. באיים תוכלו לפגוש חופים מדהימים עם מים כחולים, שקיעות רומנטיות, נקודות תצפית, חיי לילה ועוד.

לפני שאתם מזמינים חבילת נופש, כדאי שתחקרו קצת לגבי היעד. ישנם איים המתאימים יותר לחובבי האקסטרים, כמו למשל צלילה או גלישת גלים. איים אחרים אידאלים למשפחות, וכמובן יש את היעדים עבור אוהבי המסיבות הפרועות.

הצטיידו בחבילת גלישה

בין אם זו חופשה של צעירים, חופשה זוגית או טיול משפחות, אתם עומדים ליהנות. אתם תעברו רגעים יפים על רקע הנופים והאטרקציות של יוון. אולי תרצו להעלות לסטורי את ארוחת הבוקר שלכם, או אולי לעלות לייב מהמועדון. אתם תמיד רוצים להיות מחוברים.

השנה תוכלו לעשות זאת בקלות, וכמובן גם בזול. בדרך לחופשה ביוון רכשו חבילת גלישה ליוון. זכרו אין צורך להחליף כרטיסי סים, פשוט סורקים קוד QR ואתם מוכנים לצאת לדרך. אין דבר פשוט מזה.

אם תרכשו חבילת גלישה , תוכלו מכל מקום לשלוח תמונות. לנווט עם הוויז אם צריך, וכל פעולה הדורשת חיבור לאינטרנט. זה פשוט חובה בכל טיול ליוון. אתם לא צריכים לשלם סכומים מופקעים לחברות הסלולר, ולא צריכים להחליף כרטיסי סים.

לא טסים בלי eSIM