היתרונות של eSIM

מה זה eSIM?

ESIM היא התקדמות טכנולוגית אשר החלה לראשונה ב-1991. כיום הכרטיסים הדיגיטליים הללו מובנים במכשיר הסלולרי בעת יצורו ולא ניתן להוציאם מהמכשיר, אך ניתן להתקין עליהם חבילות שונות באופן דיגיטלי, בדומה להתקנת אפליקציה. כך ניתן בקלות לשייך את המכשיר למפעילים סלולריים שונים.

היתרונות של eSIM

טכנולוגיית eSIM מציעה יתרונות רבים על פני כרטיסי SIM מסורתיים, כולל גמישות ונוחות. ולכן אין זה מפתיע שהיא פופולרית אצל אלו המחפשים חבילות גלישה לחו“ל.
עם טכנולוגית eSIM, אין צורך להסתבך עם כרטיסים פיזיים. כלומר נגמרו הימים בהם אתם רצים בשדה התעופה ומחפשים אחר ספק כרטיסי סים מקומי. ובטח שאינכם צריכים להתחיל להוציא את הכרטיס מהטלפון ולפחד שילך לאיבוד… תוכלו בקלות לעבור מספק סלולרי אחד לאחר, בלחיצת כפתור.
תכונה זו שימושית במיוחד עבור הנוסעים שצריכים להישאר מחוברים תוך כדי תנועה. אלו יכולים להיות תיירים ואנשי עסקים. טכנולוגיית eSIM היא הפתרון האולטימטיבי לנוסעים, המספקת דרך גמישה ונוחה להישאר מחובר גם בטיול מעבר לים.
ומדובר בהרבה יותר מנוחות! גם המחירים הם סיבה טובה מדוע לבחור חבילת גלישה בחו“ל המבוססות על טכנולוגיה זו.
עלויות החבילות בדרך כלל זולות יותר מקניית כרטיס סים נוסף עם חבילת גלישה ו/או שיחה, לרבות בהשוואה לסים מקומי. בנוסף, טכנולוגיית ה-eSIM חוסכת זמן, מכיוון שאין צורך להמתין עד שיגיע כרטיס SIM פיזי בדואר או לחפש חנות פיזית לרכישת אחד.
בנוסף לגמישות וחיסכון בעלויות, טכנולוגיית ה-eSIM מציעה גם אבטחה ופרטיות משופרים. כרטיסי eSIM מאפשרים מספר פרופילים במכשיר אחד, מה שמקל על המעבר בין רשתות ומבטיח שהנתונים שלך נשמרים מאובטחים .
אם הטלפון שלך מתקלקל, תוכל להסיר במהירות את כרטיס ה-eSIM ולהחליף אותו בטלפון אחר, תוך שמירה על מספר הטלפון ופרטי הקשר שלך. בסך הכל, טכנולוגיית eSIM היא פתרון נוח, חסכוני ומאובטח להישאר מחובר בעולם המהיר של היום.

פתרון לנוסעים לחו“ל

ועכשיו אנו בתחילת הקיץ, התקופה שבה הישראלים מרבים לטוס לחוץ לארץ. אם אתם מתכננים חופשה בקיץ הקרוב, או נסיעת עסקים – אתם בוודאי זקוקים לגלישה סלולרית גם בחו“ל. באמצעות טכנולוגיה זו תוכלו ליהנות מחבילות זולות ונוחות לשימוש. ישנם פתרונות שונים לכל המדינות, ואף פעם לא תגיעו למצב שבו אתם לא יודעים כמה אתם משלמים. התשלום הוא מראש, וכך לעולם לא תהיו מופתעים מחשבונות אסטרונומיים.

לא טסים בלי eSIM