חבילות נופש לפריז, לא יוצאים בלי חבילת eSIM

פריז הייתה ונשארה אחד היעדים התיירותיים האטרקטיביים ביותר בעולם.  מידי שנה מגיעים לכאן מיליוני תיירים, וביניהם גם אלפי ישראלים.

ניתן למצוא חבילות נופש במחירים אטרקטיביים, וליהנות מבתי המלון וכל האטרקציות של העיר. ולא לשכוח, חשוב לדאוג לחבילת גלישה בצרפת. הסלולר והאינטרנט הוא לא מותרות – חשוב מאוד להיות בקשר עם בני המשפחה, ולעתים יש צורך באפליקציות ניווט, הזמנת כרטיסים ליורודיסני או כל מיני דברים חושבים המחייבים תקשורת סלולרית, מבלי להיות תלויים ב WIFI של חדר המלון. אתם בוודאי מבינים שזה חובה, אבל אולי לא יודעים שזה גם זול. פשוט עשו זאת באמצעות רכישת חבילת גלישה eSIM, וכך תוכלו ליהנות מתעריף נמוך, בסכום ידוע מראש.

חופשה בפריז

יש הרבה מה לעשות בפריז, ואחת האטרקציות בפריז היא חיי הלילה שלה. אנחנו לא צריכים לספר לכם על הלובר או מגדל אייפל, אנחנו בטוחים כי תמצאו את דרככם לאתרים אלו. במקום זאת נספר על חיי הלילה של העיר.

בפריז יש חיי לילה תוססים מאוד, עם מגוון פעילויות המתאימות לקהלים שונים הכוללים צעירים, מבוגרים, מקומיים ותיירים המגיעים לכאן מכל העולם. מידי ערב הרחובות מתמלאים באנשים הרוצים לבלות. ויש כאן שפע של בתי קפה הומי אדם, וגם מסעדות.

תוכלו למצוא הרבה ברים בפריז. יש כאן ברים קטנים ואינטימיים, כאלו נמצאים כמעט בכל שכונה עירונית. וכל אחד מביא איתו אופי מיוחד וקהל אחר. וישנם גם מועדוני ריקודים הפתוחים עד השעות הקטנות של הלילה. כאשר עיקר הפעילות בהם היא סביב סופי השבוע.

אם אתם בעניין של מוזיקה חיה לא תתאכזבו. בפריז יש הרבה מקומות בהם אתם יכולים ליהנות מהופעות מוזיקה חיה, לעתים בשילוב ארוחה או לפחות משקה אלכוהולי. יש כאן סגנונות שונים, וכל אחד יכול למצוא משהו שמעניין אותו.

היכן ניתן להיות מעודכנים

הבליינים ביניכם בטח יודעים  ומבינים כי סצנת חיי הלילה היא משהו מאוד דינמי. אנו יכולים לספר לכם על בר טרנדי שחובה להיות בו, אבל עד שתקראו את הכתבה הוא כבר יתחלף באחר. ככה הם חיי הלילה, תמיד מחפשים את הדבר הבא. ולכן כאשר מגיעים לפריז, עליכם להתעדכן בזמן אמת.

האינטרנט הוא המקום הטוב ביותר להתעדכן, ובשביל זה חשוב שתהיה לכם חבילת גלישה. כך תוכלו לעקוב אחרי פרסומים שונים ברשתות החברתיות ובאתרים העוסקים בחיי לילה. כך תוכלו לשמוע על כל המסיבות וכל האירועים, ולדעת לאן הולכים כל המי ומי.

ואם אחרי לילה של בילויים סוערים אתם פתאום מרגישים רעבים. אל דאגה, פריז היא באמת עיר ללא הפסקה. אתם יכולים למצוא כאן שווקי אוכל מיוחדים המתקיימים גם בשעות הערב המאוחרות, ואלו הם מקומות נעימים להסתובב ולבלות בהם. ואפילו ישנם בתי קפה ומסעדות הפתוחות 24 שעות ביממה.

לא טסים בלי eSIM