פירנצה – לטייל בעיר הנפלאה עם חבילות eSIM

איטליה היא מדינה שכיף לטייל בה. יש הרבה מה לעשות ומה לראות, והיא מתאימה לקהלים מגוונים. כל מה שצריך לעשות בשביל לבלות הקיץ באיטליה זה להחליט באיזה אזור תרצו לטייל, להזמין חבילות נופש ולדאוג גם לחבילת גלישה באיטליה. אבל את נושא חבילת הגלישה נשאיר לסוף.

חופשה קסומה בפירנצה

פירנצה היא אחת המפורסמות בין ערי איטליה, והיא באמת מקום תיירותי מיוחד במינו. היא גם נמצאת בחבל ארץ שבפני עצמו הוא שם דבר – חבל טוסקנה. החבל ידוע בזכות אופיו הכפרי, אך פירנצה היא עיר גדולה הידועה באדריכלות הרנסנס. האופי של פירנצה, שונה מאוד מהסביבה המקיפה אותה וזה דווקא מה שמוסיף לחוויות של הטיול.

בתוך פירנצה תוכלו לפגוש אומנות, הבאה לידי ביטוי גם במבנים האדריכליים המפורסמים המשקפים היטב את סגנון הרנסנס. תוכלו לפגוש כאן גם גלריות ומוזאונים חשובים. ואילו בטוסקנה שמסביב תוכלו לפגוש אזורים כפריים רגועים, נופי טבע, שדות ירוקים וכרמי גפנים ויקבים המפיקים מהם יין. השילוב של הכל ביחד הוא מה שמבטיח לכם טיול מושלם.

במהלך הביקור בפירנצה כדאי מאוד לצאת לטיולים רגליים ברחובות העיר, עם הדגש על הרחובות ההיסטוריים. נעים להסתובב ברחובות הצרים, ולא צריך לתכנן הכל. תמיד תוכלו לפגוש על הדרך בית קפה נחמד או לראות מבנה יפה. השכונות המומלצות הן סן ג‘ובאני, סנטה קרוצ‘ה וגם סנטו ספיריטו.

אטרקציות בפירנצה שאסור לפספס

* גלריית אופיצי – אחד המוזאונים המפורסמים ביותר בעולם. זהו מוזאון אומנות בו ניתן למצוא יצירות של גדולי האומנים.
* ארמון פאלאצו פיטי וגני בובולי – זהו ארמון גדול ומרשים. פעם הוא שימש מלכים ונסיכים, והיום מבקרים בו מיליוני תיירים בשנה ונהנים מחדריו המרשימים והגנים שלו.
* גלריית האקדמיה – עוד אחד מהמוזאונים החשובים לאומנות, כאן גם נמצא פסל דוד המפורסם.
* הדואומו של פירנצה – זוהי הכנסייה המרכזית של העיר ואחד הסמלים של פירנצה. היא שולטת על נופי העיר והתצפית הטובה ביותר היא מכיכר מיכאלאנג‘לו.
* מגדל הפעמון של ג‘וטו – מגדל המתנשא לגובה של 85 מטר. ניתן לעלות לראש המגדל. אמנם זה דורש טיפוס על כ 400 מדרגות, אבל הנוף נפלא.

וזוהי רק נגיעה קטנה מהאטרקציות הרבות. ניתן להוסיף לרשימת האטרקציות גם את האוכל בפירנצה. אין על המטבח האיטלקי, וכדאי להכיר את הסגנון של פירנצה במטבח האיטלקי.

חבילת גלישת eSIM לצורך הטיול בפירנצה

אל תשכחו לדאוג לחבילת גלישה לצורך הטיול בפירנצה. כאדר סים ווירטואלי מסתמן כפתרון הזול והנוח ביותר. אמנם אתם בחופשה, ולא בדיוק מתכננים להיות על האינטרנט, אך להזכירכם כי האינטרנט הוא דבר שימושי מאוד.

אם פתאום יהיה לך טוב ונעים, ותרצו לשנות את כרטיס הטיסה, תוכלו לעשות זאת מהנייד. וזאת בהנחה שיש לכם חבילת גלישה. ואם אינכם יודעים כיצד להגיע מהכיכר אל המוזאון, בשביל זה יש אפליקציות ניווט. אבל גם הן דורשות חבילת גלישה. ושלא לדבר על מקרי חירום…

לא טסים בלי eSIM