טיול לפרובנס, עם eSIM זה יהיה מושלם.

אזור פרובנס הוא אחד האזורים התיירותיים המרשימים והיפים ביותר של צרפת. הנופים המדהימים הם מתנה של הטבע, והם כמובן אינם תלויים בטכנולוגיה. אך בעזרת eSIM תוכלו ליהנות מחבילת גלישה בחו“ל במחירים מוזלים, וזה הולך להיות חשוב ושימושי בטיול שלכם.

בעזרת חבילת גלישה לצרפת eSIM תוכלו להיות בטוחים כי תמיד יש לכם מספיק נתונים עבור אפליקציית הניווט או כל אפליקציה אחרת שתזדקקו במהלך הטיול. וכל זאת מבלי לשלם סכומים מופקעים לחברות הסלולר. כך היום עושים בכל העולם, כל מי שטס בוחר בחבילות המבוסס על כרטיס סים ווירטואלי, וזו ההמלצה שלנו גם עבור מי שטס לחופשה בפרובנס.

חופשה מופלאה בפרובנס

אז כפי שאמרנו יש כאן נופים מדהימים, ואפשר אפילו לומר נופים עוצרי נשימה. ויחדיו עם התרבות המקומית האזור הופך להיות אזור מושלם לחופשה. נופי פרובנס כוללים הרים ירוקים, כרמים ויקבים ושדות לבנדר קסומים אשר באו לידי ביטוי במיטב יצירות האומנות מתקופת הרנסנס.

מרסיי היא בירת פרובאנס, עיר גדולה וחשובה. בוודאי יש הרבה סיבות מדוע לבקר במרסיי, ותוכלו לבקר בה. אך ההמלצה שלנו היא לשים את הדגש על האזורים הכפריים, שם באמת טמון הקסם והייחודיות של חבל ארץ נהדר זה.

טיול בכפרים המקסימים יחשוף אתכם לכל הנופים הקסומים, גם של הטבע וגם של הכפרים עצמם. אתם תרגישו ממש כמו בציור. ואם דאגתם לחבילות גלישה eSIM, תוכלו לעדכן את החברים עם תמונות בוואטסאפ.

אם אתם מחפשים כפרים מומלצים לבקר בהם, תוכלו לבקר בכפר ארל, שם חי ועבד גוך בתקופה מסוימת. סן-פול-דה-ואנס המלא בגלריות של אמנים. הכפר רוסיון הבנוי על אבן האוקר הצבעונית ועוד מקומות כמו גראס, קסיס, פונטיין דה ווקלוס ורבים אחרים.

מסלולי הליכה ואופניים

בפרובנס תוכלו למצוא הרבה מסלולי הליכה בטבע, וגם מסלולי אופניים. ותאמינו לנו שיהיה קשה לא להתאהב בקסם של המקום. תוכלו לשכור אופניים, לצאת לטיולים ובדרך לעצור בכל מיני מקומות מעניינים. פעם לראות איזו פינת טבע, פעם אחרת לבקר בגלריה ואולי לעצור לקפה עם מאפה מקומי.

אם אתם בעניין של מסלולי אופניים, תוכלו לנסות את Veloroute du Calavon, Veloroute Via Venaissia או Col du Bel-Homme.

ולא לשכוח את הטעמים של פרובנס

בפרובנס תוכלו למצוא שפע מטעמים של המטבח הצרפתי, עם הסגנון המיוחד של האזור. בכל מקום תוכלו למצוא שפע של מאכלים טעימים המבוססים על תוצרת מקומית. כדאי מאוד לנסות את המרק המסורתי בויאבז. זהו מרק העשוי דגים, פירות ים וירקות. והוא מוגש עם מיונז מיוחד ומתובל בסגנון מקומי.

האוכל כאן כל כך מיוחד, ואם אתם בעניין של לגלות ולדעת עליו יותר, תוכלו למצוא גם סיורי אוכל מקומיים.

לסיכום, חופשה בפרובנס היא חוויה נעימה המתאימה לכולם. הנופים, הפעילות, האוכל והכל ביחד הופך לחוויה קסומה של טיול בלתי נשכח.

לא טסים בלי eSIM