טיפים לביקור במיקונוס

ישראלים רבים יוצאים לחופשות בראש השנה, והאי היווני מיקונוס הוא אחד הפופולריים. הרשו לנו לתת לכם כמה טיפים חשובים לקראת החופשה שלכם במיקונוס. מרכישת כרטיס eSIM עבור הטלפון, ועד המקומות שאתם חייבים לבקר בהם.

  1. היו מוכנים לים ולברכה – חופי הים של מיקונוס הם אחת האטרקציות שאי אפשר בלי לבקר בהן. לפני שנדבר על החופים שבהם כדאי לבקר, חשוב שתהיו מוכנים לים. ואם בבית המלון שלכם יש ברכה, חשוב שתהיו מוכנים גם לברכה.הדברים הבסיסיים ביותר שאתם צריכים זה כובע להגנה מהשמש, בגד ים, קרם שיזוף ומשקפי שמש. נכון, אם שכחתם קרם שיזוף או משקפי שמש, לא יהיו חסרים מקומות בהם תוכלו לרכוש אותם. בסופו של דבר מדובר במקום תיירותי שיש בו כל מה שצריכים, בעיקר כאשר זה נוגע לבילויים בחוף הים. אבל עדיף להגיע מוכנים, לא תרצו לבזבז זמן בשביל לחפש בגד ים, ולא לרכוש קרם שיזוף במחיר כפול באחת מחנויות התיירים.
    אם יש לכם ילדים קטנים, קחו בחשבון שאולי תרצו ציוד נוסף כמו מצופים מתנפחים, או איזו ערכת משחק לחוף הים.
  2. גלו את האי עם אופנוע להשכרה – קל ונוח להתנועע באי עם אופנוע קטן. רק שמרו על כללי הזהירות, ואם מעולם לא רכבתם על אופנוע מוטב לוותר על הרעיון. באמצעות האופנוע תוכלו לגלות את כל פינות החמד של האי. תוכלו לגלות כנסיות קסומות, למצוא מקומות לתמונה מושלמת ולעצור לכוס משקה מרענן באחד הביצ‘ קלאבס שתפגשו בדרך. וכמובן גם טבילה במים הכחולים היא תמיד דבר רצוי.
  3. אל תרכשו כרטיס סים מקומי – בוודאי שתרצו ליהנות מאינטרנט במהלך החופשה. זה לא שאתם מהאנשים שתמיד צריכים להיות מחוברים, אבל בכל זאת לפעמים צריך לבדוק מיילים בסוף היום, או לשלוח לחברים תמונות בוואטסאפ. הימים שבהם רוכשים כרטיסי סים עברו מן העולם. זה כל כך לא נוח להתעסק עם החלפת הכרטיסים. במקום זאת אתם יכולים לרכוש כרטיס סים ווירטואלי עוד מהארץ. זה בדיוק אותו דבר, אבל לא צריך להוציא את הכרטיס הקיים. פשוט סורקים קוד QR ויש לכם חבילת גלישה זולה ויעילה.
  4. אל תוותרו על ביקור בחוף פנורמה – חוף פנורמה הוא אחד החופים הרגועים והנעימים ביותר במיקונוס, מקום שאסור לוותר על ביקור בו. תוכלו להגיע לשם אפילו באמצעות התחבורה הציבורית. יש בו בדיוק את מה שצריך, חול רך ונעים עם מי קריסטל שקופים. החוף גם רדוד, ומעולה לבילוי בטוח לכל המשפחה. הקרקעית חולית ללא סלעים.
  5. תיהנו מהאוכל המקומימיקונוס ידועה בזכות מאכלי הים. אמנם לא כולם כשרים, אך תהיו בטוחים שכולם טעימים. תוכלו למצוא כאו שפע של מסעדות המגישות דגה טרייה במיטב הסגנונות של המטבח היווני. פשוט תענוג.

אם דאגתם להזמין כרטיס eSIM, תמיד תוכלו לחפש באינטרנט איזו מסעדות טרנדיות או לבדוק מה יש מעניין באי כרגע.

לא טסים בלי eSIM