לאן לטוס בדצמבר 2023

הנה מתקרב חודש דצמבר, וזוהי סיבה טובה לחשוב על החופשה בחו“ל. שואלים למה? אז קודם כל בשביל לצאת לחופשה לא צריך סיבות מיוחדות. אבל יש הרבה דברים מעניינים בחודש דצמבר, ולנו יש את חופשת החנוכה. אז למה לא לסיים את השנה באיזה חופשה נעימה?
יתכן שהחורף הביא לכם אווירה קצת קודרת, ובא לכם להרחיק קצת אל המקומות שיאפשרו לכם ליהנות משמש טובה, ואולי אפילו חופים. ואם אינכם מתרגשים מהחורף והקור, זוהי התקופה שבה העולם חוגג את חג המולד וסוף השנה האזרחית. ובהתאם לכך תוכלו למצוא מגוון אירועים מעניינים ואווירה ססגונית. ואוהבי הקניות בוודאי ישמחו לגלות את כל מבצעי המכירות של הקריסמס.
אז הפעם הבאנו לכם כמה יעדים מעניינים לבקר בהם בדצמבר, חלקם מיועדים לאלו הרוצים לברוח מהקור ומחפשים אחר היעדים החמים. האחרים מתאימים למי שמזג האוויר לא עוצר אותו.
אז הכינו דרכונים, ארזו מזוודות, הזמינו חבילות גלישה לחו“ל ובחרו את היעד המועדף.

אל שווקי חג המולד של גרמניה

גרמניה ידועה מאוד במסורות חג המולד, ומי שממש אוהב את הססגוניות והאווירה המיוחדת ייהנה כאן מאוד. ניתן להרגיש זאת בכל מקום בגרמניה. בכל עיר ישנם קישוטים ושווקי חג מולד. אבל אם אתם באמת מחפשים מקום קסום תוכלו לבקר ברוטנבורג על הטאובר. זוהי עיר שבה יש רובע בסגנון אדריכלי של ימי הביניים אשר השתמר בצורה מופלאה. הוא ממש יגרום לכם להרגיש בארץ האגדות, וזה מקום נהדר לחזות בכל חגיגות חג המולד.
אם תבקרו כאן, כדאי לכם לנסות את ה schneebälle, זהו מאכל מקומי העשוי בצק מטוגן המצופה בתוספות מתוקות. ויש כאן אפילו מוזאון חג המולד בו תוכלו לראות קישוטי חג מולד מתקופות שונות בהיסטוריה.

אל מסיבות הסילבסטר הלוהטות ביותר

השנה החדשה נחגגת בכל מדינות העולם, ומסידני ועד ניו יורק יש שפע של מסיבות ואירועים מיוחדים. אבל אם אתם באמת רוצים לחגוג את השנה החדשה בגדול, הבחירה שלנו היא לאס וגאס.
למה בחרנו בלאס וגאס? זוהי עיר הבילויים של ארצות הברית, והאופי הפרוע שלה יודע בכל העולם. בכל ימות השנה לאס וגאס מוארת וחגיגית, מה שאומר שבשנה החדשה היא צריכה להמציא את עצמה מחדש ולעשות את החגיגות גדולות יותר ומושקעות יותר. כאן תמצאו את מיטב המועדונים והאווירה המחשמלת שתאפשר לכם להיפרד משנת 2023 ולקבל את שנת 2024.

לחפש את סנטה קלאוס בפינלנד

על פי המסורת של העולם הנוצרי, סנטה קלאוס יוצא על מרכבת האיילים שלו מהחוג הארקטי. רובניימי נחשבת למקום שממנו יוצא סנטה קלאוס, זאת בשל קרבתה לחוג הארקטי. התושבים במקום ידעו כיצד למנף את סנטה קלאוס למזומנים והקימו כאן את סנטה קלאוס וילג‘ הנחשב לאחת האטרקציות המקומיות. אך מעבר לזאת אנו מבטיחים לכם כי תפגשו כאן נופים מושלגים ומלאי קסם, ואף תזכו לחזות באחת מתופעות הטבע המסקרנות ביותר – הזוהר הצפוני.

אל החופים של פוקט

אם כל הגשם והקור לא בא לכם בטוב, ואתם מחפשים דווקא חופשת חופים, פוקט שבתאילנד יכולה להיות כיוון טוב. חודש דצמבר הוא התקופה הטובה ביותר לבקר באי. הטמפרטורות גבוהות, אך הלחות מתונה.
חופשה בפוקט מגדירה מחדש את המילה פינוק. יש כאן בתי מלון מקסימים עם המומחיות של לתת לכם הרגשה טובה. וכמובן השמש המלטפת על החופים, המסיבות בערב והמסעדות המעולות.
חופשה בפוקט מתאימה לכל הגילים וההנאה כאן בלתי נגמרת. באמת מקום מעולה לשנות אווירה ולברוח מהגשם.

פיאסטה מקסיקנית בקנקון

עוד יעד מעולה לחופשה באווירה קיצית היא קנקון וכל האזור הסמוך המכונה ריביירה מאיה. חודש דצמבר נחשב בעיני המקומיים לחודש קריר. אך הקריר של קנקון הוא זמן מעולה ליהנות מהחופים שטופי השמש. יש כאן בתי מלון מפוארים, וגם פתרונות עבור מי שמחפש חופשה חסכונית לתרמילאים. קשה לעמוד בקסם של הים הקאריבי, וניתן למצוא כאן שפע של פעילויות ומקומות לבקר בהם. מצלילה בקוזומל, המסיבות של טולום והחופים של איסלה מוחראס.

המלצה מסכמת לנופשים

ישנם יעדים רבים שאפשר לבקר בהם, והכל שאלה של העדפות אישיות, תקציב וזמן. כל אחד עושה את הבחירות לפי העדפותיו האישיות, אך בסופו של דבר כולם רוצים ליהנות.
אז תבחרו את היעד ותיהנו, ואל תשכחו לשמור על קשר עם המשפחה. הצטיידו מראש בכרטיס סים ווירטואלי, ותוכלו ליהנות מחבילות הגלישה הטובות ביותר.
ניתן למצוא כרטיסי ESIM לכל היעדים. ובעזרתם תוכלו לגלוש, לשלוח תמונות וכל יתר השימושים ללא שום הגבלה.

לא טסים בלי eSIM