לא טסים לפיזה בלי eSIM

פיזה היא אחד היעדים הנחשקים והמפורסמים ביותר של איטליה. מקום מעולה לחופשת הקיץ שלכם, שם תוכלו לגלות כי פיזה היא הרבה יותר מבניין נטוי. רק לא לשכוח לפני הנסיעה להזמין חבילת גלישה לחו“ל. כך תוכלו להזמין UBER או להעלות את התמונות לאינסטגרם במהלך הטיול.

ברוכים הבאים לפיזה

כאשר אומרים פיזה אנו מייד מדמיינים את המגדל הנטוי המפורסם. ולמען האמת רבים מאיתנו גם בטוחים שמגדל פיזה נמצא ברומא… אז פיזה היא עיר בפני עצמה, והיא כמובן מקום משכנו של מגדל פיזי המפורסם הנחשב לאחד הסמלים האיקוניים של העיר, ואיטליה בכלל. אך לפיזה ישנה מורשת תרבותית עשירה מאוד שאינה מסתכמת במגדל נטוי. והביקור כאו הוא הזדמנות מעולה לגלות את ההיסטוריה של העיר ולקבל במקומות כמו פיאצה דיי מירקולי, בית הטבילה סן ג‘ובאני , קתדרלת מריה אסונטה ועוד מקומות מעניינים.

הארכיטקטורה המיוחדת מתקופות שונות בהיסטוריה של העיר היא באמת משהו מיוחד. ארכיטקטורה היא אחת מהאומנויות הרבות שפיתחו האיטלקים, אך לא רק. ולכן אתם מוזמנים לבקר במוזאונים של העיר ולגלות עוד מהתרבות העשירה של פיזה ואיטליה בכלל. מומלץ לבקר במוזאון האומנות המקומי, בו תראו יצירות של אמנים איטלקיים לצד אמנים בינלאומיים. עוד מוזאון מומלץ הוא המוזאון הימי, בו תוכלו לראות ספינות עתיקות.

ושוב נזכיר לכם למה סים ווירטואלי לחו“ל הוא כל כך חשוב – בכל רגע שתרצו לבדוק שעות פתיחה, הוראות הגעה או להזמין כרטיסים, תמיד יהיה לכם חיבור אינטרנט.

המטבח האיטלקי

המטבח האיטלקי ידוע כמטבח טעים ואהוב על כולם. ולכל אזור באיטליה יש את הנגיעות המיוחדות שלו. המטבח של פיזי הוא למעשה המטבח הטוסקני, והוא כולל מנות מעולות וטעימות מאוד אותן תוכלו לטעום במסעדות רבות בעיר.

באופן כללי המטבח הטוסקני נחשב לפשוט. מטבח האופייני לאזורים הכפריים ומבוסס על תוצרת מקומית זמינה. אבל כנראה שמה שנחשב פשוט עבור האיטלקים הוא קצת יותר מורכב. ועוד דגש חשוב של הטוסקנים הוא הטריות של חומרי הגלם, וזה באמת סוד הקסם.

אוהבי האוכל מאוד ייהנו מכל השפע של המסעדות ובתי הקפה בהם ניתן לטעום דברים מקומיים. ובוודאי גם תפגשו מסעדות בסגנונות אחרים לצורך הגיוון. אה… וכמובן חובה גלידה איטלקית אותנטית.

לסיכום, ביקור באיטליה הוא תמיד חוויה. כולם נהנים באיטליה. זו יכולה להיות חופשה של בני הזוג המחפשים רגעים רומנטיים, וגם המשפחה כולה.

ואם ביקרתם כאן, או שזו הפעם הראשונה, ביקור בפיזה יכול להיות נקודה טובה להתחלה. יש מספיק מה לעשות בעיר, אבל ניתן גם לצאת ולגלות את חבל טוסקנה. בעזרת רכבות תוכלו לבקר במקומות כמו פירנצה, לוקה ועוד. פרטים, כרטיסים וכל המידע תוכלו למצוא באינטרנט. ושוב אנו מזכירים עם כרטיסי eSIM לאיטליה הכל הרבה יותר פשוט בטיול.

לא טסים בלי eSIM