מתכוננים לטיול בדובאי? האפליקציות שאתם חייבים

אנו תמיד מזכירים לכולם כי לפני טיול לחו“ל, חייבים לדאוג לחבילת גלישה בחו“ל. ורצוי כמובן באמצעות eSIM אם אתם בעניין של לחסוך כסף. גלישה באינטרנט היא פשוט חיונית במהלך החופשה. יש הרבה מידע באינטרנט, ויש הרבה אפליקציות המסייעות לכם במהלך החופשה. אז הפעם נדבר על האפליקציות שאתם חייבים בטיול בדובאי.

דובאי, יעד תיירותי פופולרי

דובאי היא אחת מזירות הסצנה העולמית. היא מרכז עסקים חשוב ביותר, וגם יעד תיירותי. אי אפשר להתעלם מהנסיכות המפוארת שצמחה בלב המדבר. ומאז הסכמי אברהם היא פתוחה גם עבור התיירים הישראלים. היא ידועה בזכות המלונות המפוארים, ושפע של אטרקציות שישאירו אתכם עם פה פתוח. בדובאי יש הכל, מחנויות יוקרה ועד סקי (!). זהו מקום שבו אנשים מכל הגילים יכולים ליהנות.

על מנת להנעים עבורכם את הטיול בדובאי, הרשו לנו לספר לכם על מספר אפליקציות שימושיות. ככל הנראה מעולם לא שמעתם עליהן (אם לא הייתם בדובאי), אך הן יהיו מאוד שימושיות. רק זכרו, אתם חייבים חבילת גלישה על מנת ליהנות מאינטרנט במהלך החופשה. כדאי לעשות זאת מראש באמצעות רכישת כרטיס סים ווירטואלי לדובאי, אחרת תשלמו סכומים מנופחים עבור הגלישה.

האפליקציות שאתם חייבים בדובאי

אפליקציית Careem – זוהי אפליקציית נסיעות, דומה לאפליקציית אובר המוכרת לכולנו. תוכלו להזמין בה נסיעות בקלות, תוך כדי האפשרות לבחור את רכב האיסוף, מרכבים סטנדרטיים ועד רכבי יוקרה. כמובן שהתשלום בהתאם.

ZOMATO – לפני הכל נאמר שזוהי אפליקציה המיועדת לחובבי האוכל. אוהבי האוכל ייהנו מאוד מדובאי, ולא רק בגלל מטעמי המטבח הערבי. דובאי היא כבר מזמן מרכז אוכל בינלאומי, ומיטב השפים פתחו כאן מסעדות. יש שני דברים שתוכלו לעשות עם האפליקציה הזו, אחד זה לגלות מסעדות ולקרוא חוות דעת. יש כאן דירוג של המסעדות ותוכלו לדעת מה מומלץ. והדבר השני הוא שניתן להזמין משלוחי אוכל ישירות מהאפליקציה.

The Entertainer – מי שאוהב לחסוך יאהב את האפליקציה הזו. כאן תוכלו למצוא בצורה מרוכזת את כל המבצעים וההטבות שיש בדובאי, מהמסעדות, דרך הקניות ועד האטרקציות. אולי תוכלו למצוא יום ספא בחצי מחיר, או מבצע מטורף על נעליים. כדאי מאוד לבדוק.

Dubai Calendar – בדובאי תמיד יש התרחשויות ודברים מעניינים, מחגים לאומיים ועד פסטיבלים ואירועים מיוחדים. בעזרת האפליקציה הזו תוכלו תמיד להיות בעניינים. האפליקציה מרכזת לכם במקום אחד את כל ההתרחשויות. אם אתם בדובאי, אתם פשוט חייבים. אבל כדאי מאוד להתקין אותה עוד לפני הטיול, זה יעזור לכם לתכנן.

זכרו להזמין כרטיס eSIM, כך תוכלו ליהנות מהאפליקציות הללו בכל מקום. ובכלל ליהנות מחיבור אינטרנט לכל מטרה במהלך השהות שלכם בדובאי.

לא טסים בלי eSIM