סוכות בשארם א-שייח

סיני תמיד הייתה יעד אהוב על הישראלים. אבל בעוד רבים זוכרים חושות זולות ואירוח אצל הבדואים, אצל אחרים חופשה בסיני היא בתי המלון המפנקים של שארם א שייח אשר התפתחה להיות הריביירה המצרית. וכמובן זהו לא בדיוק הניתוק של פעם, בחופים בלי קליטה סלולרית. מי שדאג לרכוש חבילת eSIM לחו“ל, יוכל ליהנות מאינטרנט גם כאן. נו אתם יודעים… בשביל להוציא לנו את העיניים עם התמונות מהצלילה או טיול הגי‘פים במדבר…

ברוכים הבאים לשארם א-שייח

שארם א – שייח, מקום מושלם למי שאוהב שמש וים. חופשת סוכות היא הזדמנות מצוינת לנסוע לבקר בסיני. אמנם היה לנו קיץ חם למדי, אך בסוכות מתחילות לנשוב רוחות הסתיו ואתם עוד תתגעגעו לקיץ. אז אולי זוהי ההזדמנות האחרונה שלכם ליהנות מחופשה מפנקת על החופיים החוליים לפי שיגיע החורף. זהו מקום מושלם לכל המטיילים.

כל מי שאוהב בתי מלון מפנקים יוכל ליהנות כאן, אנשים בכל הגילים. ועבור מי שאוהב חופשה קצת יותר אקטיבית, תוכלו למצוא כאן גם טיולים במדבר ודברים מרגשים. ועבור הרווקים והרווקות, תהיו בטוחים שתמצאו כאן בחורים ובחורות מכל העולם. כך שאף פעם לא משעמם. ואם דאגתם לחבילת גלישה לחו“ל, תוכלו בקלות להחליף מספרי וואטסאפ ולתאם את הבילויים עם החברים החדשים שלכם.

המלונות של שארם א -שייח

חשוב שתזמינו מלון מראש, ולמען האמת תוכלו למצוא בסוכנויות הנסיעות דילים טובים לסיני. לא באנו לעשות פרסומת לאף מלון ולאף סוכנות נסיעות, אנו סומכים עליכם כי אתם יודעים לחפש.
נוכל רק לספר לכם כי יש כאן הרבה אפשרויות. ישנם מלונות מפוארים ויקרים, וישנם פתרונות יותר זולים. בחלק מהמלונות יש פעילויות רבות עבור המשפחה, ואפילו פארק מים – דבר שיכול להיות משתלם ביותר גם אם המלון עצמו נראה לכם יקר. זה יחסוך לכם הרבה הוצאות על אטרקציות.
במלונות, וגם במסעדות הרבות שיש בסביבה, תוכלו למצוא את כל מה שאתם אוהבים. ממטבח מצרי מקומי, ועד סגנונות קולינריים מכל רחבי העולם, לטובת התיירים הרבים שמבקרים כאן. הדגים מומלצים במיוחד, תמיד טריים מהים.
להישאר מחוברים גם בשארם

כאשר אנחנו יוצאים לחופשה אנחנו אוהבים להיות מנותקים. זה לא אומר שאנחנו לא שומרים על קשר עם החברים והמשפחה. אבל מן הסתם נעדיף לשכוח קצת מהחדשות שמלחיצות את כולנו, ובטח שלא להיות עסוקים בענייני עבודה.
אבל מנגד נרצה לשמור על קשר עם החברים, להודיע לאמא בבית שהכול בסדר, ואולי פה ושם נצטרך לענות על איזה מייל בשביל העבודה. לכן חשוב שתהיה לכם חבילת גלישה.
אך חבילת גלישה היא לא רק בשביל לענות על מיילים של העבודה, היא גם שימושית לפעילויות הפנאי והבידור שלכם במהלך החופשה. אם תרצו לעלות סרטון לטיקטוק, או סתם לחפש המלצות על מסעדות באזור – אתם חייבים אינטרנט (או תמיד לחפש אחר WIFI…).
בעזרת eSIM תוכלו ליהנות מאינטרנט במהלך החופשה שלכם בשארם.

לא טסים בלי eSIM