חופשות ראש השנה, לא לשכוח להזמין eSIM

היכן תחגגו את ראש השנה? האם באיי יוון, או אולי תעשו זאת במדריד או ברצלונה? מה שלא יהיה, אל תשכחו להזמין חבילת גלישה לחו“ל עם כרטיס eSIM (כרטיס סים ווירטואלי). בעזרתו תמיד תיהנו מחיבור לאינטרנט, ולא תהיו תלויים ב WIFI מזדמן.

חגי תשרי עוד רגע כאן, והראשון שבהם הוא ראש השנה. המנהג הכי יהודי של ראש השנה הוא טבילת תפוח בדבש, בשביל שתתחיל שנה טובה ומתוקה. והמנהג הכי ישראלי הוא לצאת לחופשות בראש השנה. גם זו דרך להתחיל שנה טובה. אולי זמן איכות של בני הזוג יחדיו, ואולי לקחת את המשפחה עם הילדים. מה שזה לא יהיה, זו תמיד הזדמנות לטעון את המצברים באנרגיות חיוביות.

להתכונן לחופשת ראש השנה

אנחנו הישראלים לא צריכים להתכונן יותר מידי לחופשה. אנו שמחים לצאת לחופשה, ובין רגע יכולים להתארגן ולעלות על המטוס. אבל בכל זאת יש כמה דברים פשוטים שצריך לעשות לפני הטיסה על מנת ליהנות מחופשה מושלמת.

הדבר הראשון הוא כמובן הדרכונים. חובה עליכם לוודא שלכל בני המשפחה יש דרכונים בתוקף. וזכרו שאסור לדחות זאת לרגע האחרון, המציאות הישראלית מוכיחה כי הדרך לחידוש דרכון עשויה לקחת חודשים רבים.

ואם יש לכם דרכון אתם מוכנים לצאת לדרך. רק צריך לבחור את היעד המשתלם. סוכנויות הנסיעות מציעות הרבה מאוד דילים משתלמים לראש השנה. ולפי בדיקה שעשינו, נראה כי השנה איי יוון השונים הם בראש רשימת היעדים הפופולריים. בסך הכל זה הגיוני – בתקופה זו של השנה עדיין יש מזג אוויר המאפשר ליהנות מהחופים והבילויים בברכה. וכמובן מדובר בטיסה קצרה, כך שזה באמת מתאים לחופשות הקצרות יחסית של ראש השנה. ובכלל, יוון זהו יעד שתמיד בא בטוב.

לא טסים בראש השנה בלי eSIM

וכמובן, במסגרת ההכנות לטיסה אתם חייבים כרטיס eSIM, שיבטיח כי תוכלו לגלוש באינטרנט מכל מקום. לא משנה היכן תבלו, תמיד תרצו אינטרנט. נכון, אולי לא מעניין אתכם לקרוא חדשות באינטרנט בזמן שאתם מבלים בשמש של יוון. אבל בכל זאת לפעמים רוצים לשלוח תמונות בוואטסאפ מהבילויים במלון או להעלות תמונות של המנות הנפלאות במסעדה שביליתם בה בערב.

אבל אתם יודעים שמדובר בהרבה יותר מזה. אי אפשר לטייל בלי חבילת גלישה. אתם זקוקים לאינטרנט כאשר אתם משתמשים בוויז, או סתם נעזרים בגוגל בשביל לנווט ברחובות של סלוניקי. שלא לדבר על הזמנת UBER, צ‘ק אין לטיסה או כל עניין אחר.

נכון, כרטיס סים ווירטואלי הוא לא הדרך היחידה ליהנות מחבילת גלישה בחו“ל. אתם יכולים לעשות זאת גם עם חברת הסלולר שלכם. אם אתם בעניין של לזרוק את הכסף שלכם על חבילות תקשורת יקרות, שיהיה לכם בהצלחה עם ספק הסלולר. אם אתם בעניין של חבילה חסכונית וטובה, לכו על eSIM

לא טסים בלי eSIM