טיול בהרי הרוקי – רגע לפני החורף

אם אתם אוהבים נופי טבע מרשימים, ומקומות מבודדים שעדיין לא נהרסו על ידי בני האדם, תוכלו למצוא אותם בקנדה. טיול להרי הרוקי מתאים להרפתקנים שביניכם, אלו שפחות בעניין של קניות בברצלונה או מוזאונים באמסטרדם. כאן תוכלו לראות את המוזאון של הטבע – אגמי טורקיז מופלאים בין יערות עצי מחט ונופם של הרי הרוקי המרשימים ופסגותיהם הלבנות. ותוסיפו לזה את איילי הצפון או מפגשים עם דובים בסביבתם הטבעית, וזו באמת תהיה הרפתקה לשמה.

שימו לב, מזג האוויר באזור הוא די קיצוני בעונת החורף. אך החודשים יוני עד ספטמבר הם התקופה הטובה ביותר לבקר כאן. מזג האוויר נעים, ורוב הקרח נמס. אז כדאי שתזדרזו, או שתחכו לעונה הבאה. ולמען האמת, טיול שכזה דורש קצת יותר הכנות מטיול רגיל. חשוב לתכנן היטב את המסלול, לדעת איך להגיע ממקום למקום ואיזה ציוד אתם צריכים.

עוד הערה חשובה לגבי קליטה סלולרית. אנחנו רגילים תמיד להיות מחוברים, והאינטרנט עוזר לנו מאוד בטיול. אך כאשר אתם יוצאים להרי הרוקי, ברוב השטח אין קליטה סלולרית מכיוון שאזורים אלו ברובם אינם מיושבים. הקליטה הסלולרית יכולה להגיע להרים גבוהים, אך תתכוננו לשהייה במקומות ללא קליטה. כמובן חשוב גם שתהיה לכם חבילת גלישה בחו“ל ESIM, עבור חלקי הטיול שבהם כן תהיה קליטה סלולרית.

היכן לבקר בהרי הרוקי

העיירה באנף היא במידה רבה שער הכניסה להרי הרוקי, ולכן סביר להניח כי תתחילו שם את הטיול. יש כאן רכבל הלוקח אתכם אל פסגת ההר, שם תוכלו להתרשם מהנוף המדהים. את הירידה תוכלו לעשות באמצעות אחד ממסלולי ההליכה. ישנם מסלולי הליכה רבים באזור, וניתן להעביר מספר ימים באזור, כאשר העיירה באנף תספק לכם מקום לינה. ישנם טיולים ברמות קושי שונות, ובין האטרקציות המיוחדות של האזור תוכלו למצוא מעיינות חמים ושייט קאנו בנהר.

מקום נוסף שכדאי לבקר בו הוא אגם לואיז. יש כאן מחזה מרהיב של נופי ההרים שמסביב המשתקפים במימי האגם הצלולים. סביב האגם ישנם בתי מלון, חלקם מפוארים באופן מפתיע. ושוב, תוכלו ליהנות ממסלולי טבע מרהיבים. ולאחר שהתרשמתם מהיופי של אגם לואיז, אתם יכולים לצאת לבקר באגם מוריין, שיש האומרים כי הוא מרהיב עוד יותר.

וישנם עוד מקומות קסומים רבים שתוכלו לפגוש בדרך, והם כוללים אגמים ומפלים, וכל נופי הטבע המרשימים. ביניהם קניון מיסטאיה, הר רובסון, הפארק הלאומי ג׳ספר ועוד.

זוהי יכולה להיות חוויה לכל המשפחה. אתם אולי מדמיינים טיולים המתאימים רק להרפתקני אקסטרים מנוסים. אך האמת שזה ממש לא כך, ואין צורך בלינת שטח. ישנם מסלולי הליכה קלים, ובכל מקום מלונות ובתי אירוח ברמה הגבוהה ביותר. זכרו להזמין חבילת גלישה ESIM, זה יעזור לכם בשלבים שונים של הטיול, ויחסוך לכם כסף על אינטרנט בחו“ל.

לא טסים בלי eSIM
מאמרים נוספים