טיול אופנועים לחו“ל

להרבה מאיתנו יצא להשכיר אופנוע בחו“ל, אולי זה היה בטיול של לפני צבא ביוון, אולי אחרי הצבא באיזה אי בתאילנד. אבל יש אנשים שחזק בעניין, ועבורם האופנוע הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה. טיול אופנועים בחוץ לארץ הוא הרבה יותר מהשכרת אופנוע קל בשביל שיהיה לכם נוח להגיע ממקום למקום – זהו טיול שמיועד לכל מי שרוצה להכיר את היעד באמצעות האופנוע. כך תוכלו לראות את המדינה שבה תבקרו מזוויות חדשות, ולחוות אותה בצורה יוצאת דופן.

טיול אופנועים מאורגן

הדרך הפרקטית ביותר לצאת לטיולי אופנועים בחו“ל היא באמצעות טיול אופנועים מאורגן. ישנן חברות טיולים המפעילות טיולים שכאלו, כולל חברות ישראליות הפועלות בחו“ל. כך תוכלו לצאת לטיולים מדליקים בצורה מאורגנת ובטוחה, עם אופנוע תקין, ביטוחים וכל מה שצריך.

יש הרבה סיבות טכניות מדוע לעשות זאת במסגרת מאורגנת, אך לא נשכח גם את היתרון של טיול בקבוצה. זוהי הזדמנות עבורכם לטייל עם אנשים שבאותו הראש שלכם. אנשים שאוהבים אופנועים, מבינים אופנועים ויודעים כיצד ליהנות עם האופנוע.

זוהי יכולה להיות חוויה יוצאת דופן שתאפשר לכם להכיר את נופי הארץ שבה תבקרו, כולל מקומות קסומים שאולי לפעמים חומקים ממפת התיירות הסטנדרטית. זוהי תהיה אפשרות להכיר אנשים ולצבור חוויות, והכל ברמות גבוהות של אדרנלין.

הטיולים המאורגנים סוגרים לכם את כל הפינות. כאשר אתם נוחתים יש לכם קבוצה, מסלול וכמובן אופנוע שמחכה לכם. הכל מסודר ומאורגן, מבחינת סידורי הלינה וגם שירותי דרך טכניים. כך שאתם באמת לא צריכים לדאוג, אלא רק ליהנות ולהקפיד על נהיגה בטוחה.

לאן אפשר לנסוע

החברות המציעות טיולי אופנועים לחו“ל פועלות במדינות שונות, ומציעות מסלולי טיול אטרקטיביים מהם כל אחד יכול לבחור. נראה שישנם מסלולים שיאפשרו לכם לטייל בכל יבשת, חלקם קצרים של 4-5 לילות, וחלקם ארוכים יותר.

תוכלו לבחור בין יעדים אירופאיים בהם תוכלו לראות את היופי של הרי האלפים, הרי הפירנאיים או אזורים אחרים. תוכלו לצאת אל הנופים הקסומים של מרוקו, ואולי אפילו טיול אופנועים בוייטנאם או בהרי ההימלאיה. באמת שיש אינספור אפשרויות.

טיולי האופנועים הם חוויה יוצאת דופן, והם הזדמנות טובה להכיר תרבויות, לטעום מאכלים מקומיים ולהתחבר אל עצמכם.

להתכונן לטיול

אחת הדאגות של מי שיוצא לטיולים שכאלו זה מה להביא. אבל כאשר יוצאים לטיול מאורגן בדרך כלל אין צורך להיות טרודים יותר מידי לגבי ציוד, אלא רק להתרכז בציוד המיגון האישי. רוב האופנוענים יעדיפו את הציוד האישי שלהם, אך בדרך כלל קיימת גם אפשרות לשכור ציוד. כמובן שיש לבדוק זאת עם מפעילי הטיולים מראש – כל חברת טיולים עשויה להציע תנאים שונים.

אל תשכחו חבילות גלישה בחו“ל ESIM, זוהי תהיה הדרך המשתלמת ביותר לתקשר בחו“ל. חבילת גלישה תאפשר לכם גם לתקשר עם חברי הקבוצה, וגם עם החברים והמשפחה בארץ. או סתם להעלות תמונות לאינסטגרם בסופו של יום עמוס חוויות.
עדיין אין לכם ציוד לאופנוע לקראת הטיול בחו"ל? הכירו את מועדון XRIDERS – באתר תוכלו למצוא את הציוד המושלם לטיול אופנועים בחו"ל כגון מעמד לטלפון, כיסוי לאופנוע, חליפות גשם, מגני ברכים, כפפות, מעילים, קסדות וכו.

לא טסים בלי eSIM